27 Aralık 2007 Perşembe

Puding ve Lucca'nın aileleri


Oldukça zor günle geçirdiğimi itiraf etmem gerekiyor. Gerek sağlığımdaki problemler gerekse yavrularıma yeterince vakit ayıramam beni çok üzüyor. Bir annenin en büyük endişesi yavrusunun geleceği. Ben de her bir yavrum için bu endişeyi taşıyorum. Nurcihan'ın "Lucy ve Yavruları Sirki" projesini Aycan finansal ve operasyonel olarak zor olacağını söyleyince yavrularıma ömürlerini geçirecekleri yuva arayışına giriştik. Dün sevgili yavrularım Puding (1. Fotoğraf) ve Lucca (2. Fotoğraf) için de yuva bulduk. Lucca'yı sahiplenen Sinan Bey önceden de köpek bakmış, oldukça deneyimli duruyordu. Bizim yaramaz Lucca çalışan bir köpek olacak. Sabahları ofis akşamları ev. Sinan Bey onu yanından ayırmak istemiyormuş. Bu bana inanılmaz güven verdi. Sinan Bey'in de eşi Lucca'yı merak ediyormuş. Ona da sevgilerimi gönderiyorum ve yavrumla ilgili bir de tüyo vermek istiyorum. Lucca su kabının içine veya kenarına kafasını koyarak uyumaya bayılır. Benim ve Nurci'nin hep aklı çıkar üşümesin diye.

Puding ise lakabını da sevgili dostumuz Yeşim'in kızı Doğa'nın yaptığı Puding'ten aldı. Doğa bebeklere Puding yapıp getirmiş ve bir gün boyunca Puding'i kucağından bırakmamıştı. Şİmdi Puding'i 4,5 yaşında Lal, sevgili annesi Kudret Hanım ve babası Erkut Bey bakacak. Erkut Bey veteriner. Kudret Hanım da ona yardımcı oluyor. Bu kadar sevgi dolu bir aile olamaz. Kudret Hanım'ın gözleri ışıl ışıl. Puding, benim en iri kızım olarak, kendisi gibi güzel bir aileye gidiyor. Hem Lucca hem de Puding için için çok rahat.

Posted by Picasa

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa