28 Aralık 2007 Cuma

Zor bir gün



Bugün ameliyata girdim. Sağolsun Anivet'ten Yusuf Bey, Altan Bey ve Serdar Bey benimle özel ilgilenip ameliyatıma girdiler. Nurcihan bana oyuncak aldı. Herkes üzerime titriyor. Nurcihan ve Aycan aralarında iş bölümü yaptılar. Nurcihan yavrularla ilgilenirken Aycan benimle ilgileniyor. Yanyana yatıyoruz. Birlikte uyuyoruz. Bu satırları patilerim ağırdığı için Nurcihan'a yazdırıyorum. Hepinize bilgi vermek istedim; merak etmeyin. Ben iyiyiyim, emin ellerdeyim. Ama birkaç gün daha bu ilgiye hayır diyemeyeceğim.
Posted by Picasa

1 Yorum:

saat: 30 Aralık 2007 00:34 , Blogger Pinkshake dedi ki...

ay deli olucam bunlar ne böyle Nurrrrciii :) bayıldım bayıldım. Buarada blog fikrini de ayrı sevdim :)

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa