2 Ocak 2008 Çarşamba

YUvadan uçanlar

2007'nin son çeyreğinde hayatım değişti. Avcı ailesinin evine taşındım. Dünyanın en güzel 9 yavrusunu doğurdum. Yavrularım bana uğur getirdi. Çünkü hamileliğimin en son haftasında inanılmaz bir şey oldu. Ve hayallerimdeki huzurlu ve mutlu yuvaya kavuştum. Umarım 2008 de yavrularıma ve ailelerine uğur getirir.
2007'nin son günlerinde ilk Lucca ve Puding ayrıldı yuvamızdan. (1. Resim) Puding'e Sevgili Lal Çaça adını verdi. Bugün annesi Kudret ile konuştum. Çaça aynadaki yansımasıyla oynuyormuş. Lal onu hiç yalnız bırakmıyormuş. Lucca'nın da keyfi Sinan Bey ve Ayşe Hanım ile yerindeymiş. (2. Resim) Bugün yuvadan uçan en sakin yavrularımdan biri olan Yakışıklı uçtu. (3. Resim) Yakışıklı'yı Nurcihan'ın eski iş arkadaşı Hamdi ve güzel eşi Öykü evlatlık edindi. Yakışıklı'ya bir de güzel bir isim bulmuşlar. Arjantinli ünlü tango ustası Çiço'nun adını vermişler.

Posted by Picasa

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa