16 Ocak 2008 Çarşamba

Karamel'den mektup var!!!!!!


Sevgili kızım Karamel bana mektup yazmış. Sizinle de paylaşmak istedim. Seni çok seviyorum yavrum. Kendine ve ailene iyi bak.

" Canım annecim, Nurcihancım ve Aycancım,Nasılsınız? Sizleri şimdiden çok özledim. Siz beni özlediniz mi? Kardeşlerimnasıl? Size birazcık yeni ailemi tanıtiyim, neler yapıyorum haber veriyimistedim.Anne Şuşu (Şuşan adı aslında da herkes Şuşu deyince ben de alıştımşimdiden), Nayat ve Onno ile yaşıyorum. Bir de tontiş bir anneanne var ama ogidecekmiş. Evdekiler beni ilk günden sevdiler. Ama laf aramızda benim aşkımevin abisi Onno oldu. Ne zaman yanıma gelse oyun oynuyoruz. Atlıyorumzıplıyorum. Arada ısırdığımda yapma diyor. Aslında dişlerim kaşındığı içinyapıyorum ama onlar alışmamam gerektiğini, eğer alışkanlık olursa benisevecek misafirleri korkutabileceğimden ve üzüleceğimden çekindiklerinisöylüyorlar.Anne Şuşu tam bir anne. Beni sürekli güzel kızım, bebeğim diyerek seviyor.Çişimi kakamı yaptığımda en çok o temizliyor. Özel bir bez almışlar çişyapmam için. Oraya gitmeye çalışıyorum ama yetişemiyorum :( Bebek olmak nezormuş annecim.. Şuşu beni severken aklıma hep sen geliyorsun. Anne olanbirinin sevmesi bile farklı oluyor. O kadar huzur buluyorum ki...Nayat'ı Nurcihanlar zaten tanıyor. İlk gün eve gidene kadar onunkucağındaydım. Yolda Nurcihan'ın tavsiye ettiği bir yerden bana yatak,yemek, oyuncaklar, kaplar, vs. bir sürü hediye aldı. Bana sürekli "Sen banaarkadaşımın hediyesisin, bi tanesin" diyor. Bana bir şey olucak diye o kadarkorkuyor ki... Ya mutsuz olursam, ya hastalanırsam diye Şuşu'ya sorupduruyor. Yemeklerimi, suyumu Nayat veriyor genelde. Onu gördüm mü aklımayemek geliyor. Büyüyorum annecim... Canım sürekli yemek yemek istiyor. Amaevdekiler yemeklerin belirli saatlerde yeneceğini, her istediğimdeyiyemeyeceğimi söylüyorlar. En çok da ne zaman keyif alıyorum biliyor musunuz? Doğru yada güzel bir şeyyaptığımda ödül verdiklerinde.. Çok tatlı kurabiyeler veriyorlar. Bu evin misafiri de çok bol bir görseniz. Aslında o kadar değilmiş amaherkes beni görmek istiyormuş. 2 gün içinde 5 kişi geldi beni görmeye.Hepsiyle oynadım. O kadar mutlu oldum ki birazcık çişimi kaçırdım halıya.Ama mutluluktan yaptığımda bir şey demiyorlar. Anlıyorlar bebek olduğumu. Tek şikayetim hala isim koyamamaları bana. Karamel deyince bakmıyorum diyebaşka isim mi densek dediler dün. Chepi ismi üzerinde düşünüyorlar. ChepiKızılderili dilinde peri demekmiş. Beni de peri kızına benzetiyorlar. 2 günsonra doktora aşıya gidicem. Gitmeden karar vereceklermiş. Bakalım ismim neolacak.Annecim yaran nasıl? İyi misin? Çok kaşınıyor mu? Boyunluğun rahatsızetmiyor di mi:( Sen de arada bana yaz, ziyarete gel olur mu? Nurcihan Aycan siz iyi misiniz? Ya kardeşlerim nasıllar? 4'ü de orada mı?Gönül ablam nasıl?Benim uykum geldi biraz, uyumam büyümem lazım. Şimdilik hoşçakalın... Tekrar yazıcağım. Fotoğraf da göndereceğim size. Sizi çok seviyorumKaramel."
Posted by Picasa

2 Yorum:

saat: 2 Şubat 2008 03:00 , Blogger Boncukçu dedi ki...

Sevgili Lucy,
Çok tatlı bir minik bu.
Sayfana Gölgecik'ten doğru geldik.
Dostlarımız arasına ekliyoruz seni de :)
Minnoş & Boncukçu

 
saat: 6 Şubat 2008 04:38 , Blogger Lucy and the Puppies dedi ki...

Uzun zamandir yazamiyordum. Tekrar bugun basalayacagim. Once gidip bir bebeklerimi besleyeyim. Simdiden ilginiz icin cok tesekkur ederim.

Lucy Avci

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa