19 Şubat 2008 Salı

Uzun zaman sonra


Uzun bir zamandır içimden yazmak gelmediğini itiraf ediyorum. Kafamda ne söyleyeceğimi toparladım çoğu zaman, fakat yazmak çok zor geldi. Yavrularımın hepsi gitti diyemedim. Nasıl gittiklerini anlatamadım. Ne kadar çok acı çektiğimi, evin her yerinde onların kokusunu aradığımı söyleyememedim. Çok zor geldi. Hala da öyle..Yavrularım buradayken de her saniyemi onlarla geçirmek istedim. Başka bir hatıram daha olsun diye.

Tüm bunlardan konuşmaktansa güzel bir günü size aktarmak istiyorum; Hickup, Prens ve Kartopu'nun patilerinin ile toprağa değdiği günün hatırasını. Güneşli ve güzel bir pazar sabahı, mevsimlerden kış. Ve işte keyifli aile saadetimiz.
Posted by Picasa

2 Yorum:

saat: 26 Şubat 2008 07:19 , Blogger Boncukçu dedi ki...

Ne güzel hepsi yuvalandılar demek.

 
saat: 27 Şubat 2008 22:28 , Blogger Lucy and the Puppies dedi ki...

Evet anladım ki doğurmak hiçbir şey. Asıl zor olan doğru aileler bulabilmekmiş. Ama şükürler olsun ki şimdi hepsi güvenli yerlerde.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa