6 Nisan 2008 Pazar

Koltuk Sevdası


Size hiç söyledim mi, hatırlamıyorum. Ama benim evde koltukta oturmam yasak. Bugün, o yasağa itiraz ettim. Hatırlıyorum da, Nurcihan ve Aycan, zaman zaman yavrularımı kucaklarına alıp koltukta otururlardı. Oturup eski albümlerden Kartopu, Hick Up ve Prens'in böyle bir fotoğrafını buldum. Ve Aycan ve Nurci'ye gösterdim. Önce beni anlamadılar tabii. Yavrularımı özlediğimi düşünüp - elbette özlüyorum, ama o sırada anlatmaya çalıştığım bu değildi- beni avutmaya çalıştılar. Fırsattan istifade ben de koltuğa çıktım ve kucaklarına yattım. Baktım gıkları çıkmıyor, ben de uslu uslu oturdum.

Lütfen beni "koltuk sevdalısı" bir köpek sanmayın. Benim amacım politikacılardan başka. Biz bir kemiğe tav oluyoruz. Siz gördünüz mü bir kemiğe tav olanını...
Posted by Picasa

0 Yorum:

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa