8 Nisan 2008 Salı

S.O.S

.
Benimle ilgili hikayeyi biliyorsunuzdur çoğunuz. Ben hamileyken evsiz kaldım. Nurcihan ve Aycan beni evlerine aldılar ve yavrularıma baktılar. Dokuz yavruma da çok güzel yuvalar buldular. Buna benzer bir olay daha oldu mahallemizde. Ama bu sefer yavrular bahtsız. Mahallemizde dünyaya gelen yavruların annesi zehirlenerek öldü. Şimdi bu yavrulara sıcak yuvalar arıyoruz. İlgilenenler Günay Işık'ı (212) 202- 9582 veya (533) 720-2141 numaralı telefonlardan arayıp bilgi alabilirler. Tek temennim bu yavruların da tıpkı benim yavrularım gibi şanslı olması. Lütfen bu bilgiyi tüm hayvanseverlerle paylaşın. Teşekkürler.
Posted by Picasa

3 Yorum:

saat: 10 Nisan 2008 02:45 , Blogger NiNo dedi ki...

ben bu şirinlere nediyeyim:)4 yaşında hayvan delisi bir kızım var ve 3öpekten sonra sinek bile beslemeyecegim diyen bir eşim var.Hangisi galip gelirse bu fotograftan sonra size haber verecegim.Bu arada etrafada duyurmak icin sayfayı blogumda yayınlayacagım haber vermek istedim.

 
saat: 10 Nisan 2008 02:52 , Blogger Boncukçu dedi ki...

Çok şirinler . ne yazık ki evde ancbir kedi besleyebiliyoruz. Umarım sevgi dolu yuvaları olur hemen.

 
saat: 10 Nisan 2008 12:48 , Blogger Lucy and the Puppies dedi ki...

Cok tesekkurler. Desteginiz bizim icin cok sey ifade ediyor. Sevgiler.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa