6 Mayıs 2008 Salı

Yavruma EV
















Nurcihan ve Aycan bir haftadır yoklar. Ben de dostum Kısmet'e kalmaya gittim. Güzel güzel koştuk oynadık.

Nurci beni almaya geldi. Çok üzgün görünüyordu. Anlamadım doğal olarak, beni gördüğünde bile büyük bir tepki vermedi. Sonra öğrendim ki Oğlum Chico için acil yeni bir ev bulunması gerekiyormuş. Ya en çok korktuğum şey bsşıma geliyordu.

Neyse Chico 6 aylık oldu. Son hali başı yukarıya kalkık şeOna ev bulmama yardımcı olur musunuz? Ilgilenenler Nurcihan'ı (532) 3874623'tn arayıp bilgi alabilirler.

3 Yorum:

saat: 8 Mayıs 2008 04:55 , Blogger Oya Kayacan dedi ki...

Seni özlemişim lucy, neyse dün görüşünce mutlu oldum. Çok da güzelleştin yine, doğum deformasyonunu tamamen atlatmışsın. Chico için daha keyifli bir ev bulabiliriz eminim. Senin yavrucuklarına var mıymış yan gözle bakmak? Nurci'yi öp.

 
saat: 8 Mayıs 2008 07:03 , Blogger Lucy and the Puppies dedi ki...

Çok sağol Annoya. Ben de seni gördğüme çok sevindim. Şİmdi Nurci'yi bekliyorum. Hava çok güzel. Dışarı çıkıp deniz kenarına götürecek beni. Ben hiç deniz kenarında yürümedim. Martı denen bir kuş varmış, kovalayabilirmişim. Bakalım nasıl olacak?

 
saat: 31 Mayıs 2008 11:34 , Blogger Boncukçu dedi ki...

Çok güzel bir yavrun var, en kısa zamanda sevgi dolu insanlarla bulu şacağına eminim.

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa